TQM



Teljes körű minőségirányítás

A hosszú távú versenyelőny elérésének egyik útja a szervezet hatékonyságának, a munkafolyamatok optimalizálásának előtérbe helyezése.

Céljuk, hogy felismerjék, eredményesen és hatékonyan kielégítsék a vevői és más érdekelt felek (munkatársak, a beszállítók, a tulajdonosok, a társadalom) igényeit és elvárásait?

Javítani szeretnék a teljes szervezet eredményességét és képességeit?

Kapcsolódó szolgáltatásaink:

  • TQM rendszer kiépítése
  • Rendszerfelügyelet
  • Kiegészítő szolgáltatásaink:
  • ISO 9001-es minőségirányítási rendszer kiépítése, bevezetése
  • Integrált irányítási rendszerek kiépítése, bevezetése
  • Auditálás, átvilágítás
  • Oktatás – minőségirányítás
  • Folyamatmenedzsment (BPR, BPI)
  • Minőségdíj pályázatok készítése

A minőségirányítás alapelveinek alkalmazása nemcsak közvetlen haszonnal jár, hanem jelentős segítséget nyújt a költségek és a kockázatok kezeléséhez. A haszonnal, a költséggazdálkodással és a kockázatok kezelésével kapcsolatos megfontolások egyaránt fontosak a szervezet, a vevők és más érdekelt felek számára. Ezek a szervezet általános működésével kapcsolatos megfontolások befolyásolhatják:

  • a vevői hűséget,
  • az üzletkötések megismétlődését és a referenciákat,
  • működési eredményeket, pl. a jövedelmet és a piaci részesedést,
  • és még sorolhatnánk…

 

Összefoglalva: a teljes körű minőségmenedzsment (TQM) az értékteremtő képességet fokozza, mind a szervezet, mind (be)szállítói részére azáltal, hogy optimalizálja a költségeket és az erőforrásokat, valamint a rugalmasságot és a reakcióidőt a piac változásaira.